Minden sportoló esetében kiemelten fontos az egészséges táplálkozás - Sziráki Zsófia dietetikus CsömörSporton indított blogjában számos érdekességgel készül a témával kapcsolatban, de várja a kérdéseket is, szülőktől és sportolóktól egyaránt.

 

SZIRÁKI ZSÓFIA BLOGJA

Bloggerünk aktuális bejegyzésében a folyadékpótlással foglalkozik. Fogadják szeretettel!

 

SZIRÁKI ZSÓFIA LEGFRISSEBB BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"Nyáron egyre inkább nagyobb hangsúlyt kap a megfelelő mennyiségű folyadékbevitel. Vajon mennyit szükséges innunk, hogy az edzések végén elkerüljük a dehidrációt? Most sok minden kiderül."

 

SZIRÁKI ZSÓFIA ELŐZŐ BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"A HCA más néven hidroxi-citromsav, mely a hétköznapokból ismert citromsavtól minimálisan különbözik. Zsírégető, étvágycsökkentő, teljesítményfokozó hatással reklámozzák. Vajon tényleg így van?"

 

SZIRÁKI ZSÓFIA NEGYEDIK BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"Sokan félnek a spirulinától, hogy algaként nehézfémeket köt meg, s ezáltal mérgezést idézhet elő szervezetünkben, de ez korunk egyik divatos superfoodja. Tudd meg, a sportolók milyen okból fogyasztják előszeretettel!"

 

SZIRÁKI ZSÓFIA HARMADIK BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"A kollagén egy állati eredetű fehérje, görögül ragasztót jelent. A sejtek közötti tér egyik felépítője, de a csontok rugalmasságának biztosítása és a porcszövet felépítése is fontos szerepköre."

 

SZIRÁKI ZSÓFIA MÁSODIK BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"Nem árt néha lelassítani, s a húsvéti családi összejöveteleket nemcsak béldörgedelemmel kísért gyomor-hadgyakorlatként számon tartani. Sokunknál ott pihenhet a fonott kalács, a füstölt sonka, a főtt tojáshegyek vagy éppen a túrós pogácsa."

 

SZIRÁKI ZSÓFIA ELSŐ BLOGBEJEGYZÉSE IDE KATTINTVA OLVASHATÓ!

"A céklalevet az Ausztrál Sportintézet (Australian Institute of Sport) besorolta a magas evidenciaszintű, teljesítményfokozó szerek közé. Tehát nemcsak biztonságosabb, mint egy étrend-kiegészítő, de hatásos is."