Mindhárom táv egy közös szakasszal indul.

10, 25, 35 km-es táv, közös szakasz:
A sportcsarnok parkolójából kiérve jobbra, majd az útkereszteződésnél balra fordulunk. A Baptista imaház mellett a patak mentén haladunk (Patak sétány). A kis fahídon átmegyünk a patak jobb oldalára és felmegyünk a Kálvária hegyre. A keresztek mögötti úton továbbra is a kék szalagozást követjük. A murvás úton lefelé haladva átkelünk a patak hídon és a Bulgár kertbe érkezünk. Innen az Erzsébet-köz, jobbra a Kossuth Lajos utca, végén balra kanyarodunk, a játszóteret elhagyva átmegyünk a hídon és a régi csömöri strand mellett gyalogolunk tovább a keskeny ösvényen. Balra fordulunk a földútnál, ami időnként sűrű, bokros úttá válik. Majd leereszkedünk a Patak-mederbe.
Innen ered a Csömöri-patak.
A kanyargós ösvényt követjük az 1. ellenőrző pontig (6 km).

Csak a 10 km-es táv:
Innen balra indulunk tovább, amíg elérjük a lakott területet és Mogyoródi úton gyalogolunk tovább.

25 km-es táv:
Az 1. ellenőrző pontnál jobbra kanyarodunk. Továbbra is a kék szalagozást követjük. Elhagyjuk a kavicsbányát, a kereszteződésnél jobbra tartunk és a Határkeresztnél találjuk a 2. ellenőrző pontot (8,5 km).

35 km-es táv:
Az 1. ellenőrző pontnál jobbra kanyarodunk. Ne hagyjuk figyelmen kívül a kék szalagozást. Elhagyjuk a kavicsbányát, a kereszteződésnél jobbra tartunk, a Határkereszt után, a földúton megyünk Mogyoródig. Az aszfaltútnál balra fordulunk és végig a Hungaroring kerítése mellett haladunk a zöld közúti jelző tábláig, majd jobbra megyünk és a „magánút” feliratú táblánál ismét jobbra tartunk. A Ring autósmozi tábla előtt balra kanyarodunk és a kitaposott úton megyünk az Aquapark irányába. Jobbra fordulunk és ismét a Ring kerítése mellett haladunk. Továbbra se veszítsük szem elől a kék szalagot. Egy rövid szakasz után az aszfaltútra merőlegesen szélesebb földutat találunk, ezt válasszuk. Szemben fasor, balról megkerüljük azt. Elhaladunk egy vízmű telep mellett és a következő földútnál balra fordulunk. Innen már felfelé vezet minket az út, egészen a Szent László kilátóig. Elérkeztünk a 2. ellenőrző ponthoz (13 km). A szalagozás mentén jövünk vissza, de nem a vízmű felé fordulunk, hanem balra, és követjük a földutat az aszfaltútig, ahol jobbra fordulunk és a szőlők mellett gyalogolunk jó hosszan. Elérjük a Ring kerítést, itt először balra, majd jobbra fordulunk és végig mellette haladunk. Az aszfaltút végén, a Hungaroring és a szőlők után ugyanazon a földúton megyünk vissza Csömör felé, amin jöttünk. A Határkeresztnél megérkeztünk a 3. ellenőrző ponthoz (18 km).

25 és 35 km-es táv:
A Határkeresztnél balra, az út végén a kerítésnél jobbra, a sorompónál enyhén balra, végig egyenesen, nem térünk le az útról. Így haladunk az erdei úton. A 4-es útelágazáshoz érve tovább megyünk egyenesen. Az Y elágazásnál balra, majd az út végén jobbra kanyarodunk. Akkor vagyunk jó irányban, ha elérünk egy sárga színű házig, ez már Fót. A háznál balra, egyenesen fel, az út vonalvezetését követve gyalogolunk tovább. Az erdőből kiérve egyenesen megyünk, jobb oldalunkon egy tanya, sertésekkel és szabadon kószáló kutyákkal, melyek a szintidő javítására szolgálnak. Folytatjuk a túrát és az első lehetőségnél jobbra kanyarodunk. Erdősávban haladunk, míg el nem érjük, a 25 km-es távon a 3. (14,2 km), a 35 km-es távon a 4. ellenőrzőpontot (23,7 km), az Öreg páskom területét. Kis emelkedőn gyalogolunk tovább, akácfák mellett a réten, a Páskom utcán végig, a Szedervölgyi útig, ahol balra vesszük az irányt. A Cseresznyevirág utcánál jobbra tartunk, és a Középhegy utcát elérve ismét jobbra. Az utca jobb oldalán található a Harangláb. A Meredek utcán befordulunk és felmegyünk a Bence utcáig. Ez a 25 km-es távon a 4. (18,5 km), a 35km- es távon pedig az 5. ellenőrzőpont (28 km). Innen érdemes megcsodálni, a szemünk elé táruló, páratlan szépségű teljes budapesti panorámát. A Panoráma úton jobbra fordulunk, melynek folytatása a Vízműsor utca, ezen haladunk a Futórózsa utcáig.

10, 25, 35 km-es táv közös szakasz:
Bírjátok még? Már nincs sok hátra, kitartás! A Mogyoródi úton gyalogolunk, az út végén a lépcsőn leérve, az Ulicska nevű gyalogos utcában találjuk magunkat. Mindjárt jobbra, a Tompa Mihály utcán végig, a Hősök teréhez érünk. Ott balra kanyarodunk a Szabadság útra, és azon megyünk az Erzsébet utcáig. Ott jobbra, majd a Deák Ferenc utcán balra, át a főúton, és a Vágóhíd utcán végig megyünk. A szennyvíztisztító telepnél lekanyarodunk, átmegyünk a fahídon és megérkeztünk a Horgásztóhoz. Jobbról a tavat megkerülve, elérjük a célt.

Mindhárom távnál a kék szalagozást követjük!